Entering 'HELANG' territory at your own risk.

'BACA-lah Dengan Nama Tuhanmu Yang Maha Tinggi..'

Allah s.w.t. berfirman mafhumnya: "Wahai orang yang beriman, bertakwalah kalian kepada Allah dengan sebenar -benar taqwa, dan janganlah kamu mati kecuali kamu dalam keadaan Muslim." ( Surah Ali 'Imran : 102 )


" JIHAD YANG PALING UTAMA IALAH (MENYAMPAI) KATA-KATA BENAR DIHADAPAN PEMIMPIN YANG MENYELEWENG ".
(Riwayat At-Turmizi & Ibnu Majah)


“Dan janganlah kamu cenderung kepada orang-orang yang membuat zalim nanti kamu akan disambar oleh api neraka sedangkan kamu tiada sebarang penolong pun selain dari Allah. kemudian (dengan sebab kecenderungan kamu itu) kamu tidak akan mendapat pertolongan”
(Surah Hud: 113)

"Manusia ketika di dunia semuanya tidur (lalai), bila mati baru mereka terjaga (tersedar)." ( Sayidina 'Ali r.a.)

"Daripada Abu Hurairah r.a. bahawa Rasullulah s.a.w. bersabda yang bermaksud; "Tuhan kita turun pada setiap malam ke langit dunia ketika tersisa sepertiga malam terakhir dan berfirman, 'Sesiapa yang berdoa kepada-Ku maka Aku memenuhinya. Sesiapa yang memohon kepada-Ku maka Aku akan memenuhinya. Sesiapa yang meminta ampun maka Aku mengampuninya.'"
( Hadis Qudsi Riwayat al-Bukhari, Muslim, AbuDaud dan lain-lain.)

Sunday, February 20, 2011

DANOK @ Sg. Petani, Kedah Sejahtera Nikmat Untuk Semua


10 comments:

Anonymous said...

Tuan,
Dulu malam-malam kami rajin bawa anak berjalan ambil udara segar di kawasan yang dikatakan. Tapi sekarang tak berani lagi sebab bila keluar nampak manusia tak sopan dan takut anak tanya, tak tau nak habaq. Sejahtera sungguh Kedah la ni. Mereka yang menyokong PAS dapat sedikit habuan kut saham depa tu. Fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

Bagi penyokong UMNO/BN pula maka lebih banyaklah saham2 tu kerana bapak segala kemaksiatan adalah UMNO/BN. Renung-renungkanlah.

Anonymous said...

waa..syiok la dok kedah camni..boleh enjoy..takpayah masuk danok lg...TK YAB Menteri Besar Kedah...kap kun kapp

Anonymous said...

Demi undi..demi undi....

Anonymous said...

Helang, UMNO/BN tak hipokrik. PAS mengaku pejuang Islam tetapi bila dapat kuasa lain pulak dilaksanakan. Slogan Kepimpinan Ummah tapi buat kerja banyak menyeleweng.

Anonymous said...

woit...hangpa dengki apa dgn YAb Azizan. Dia kasi peluang tu, kalau pi danok duit mengalir keluaq ke negara org. baik jolly kat Kedah. Duit nanti masuk kat wisma gak kan...sambil enjoy sambil bantu kerajaan Islam...ok pa, serampang 2 mata beb..hidup Azizan!..hidup PAS..

Anonymous said...

Anony 8:07pm >

Betui tu, buktinya belajawan negeri yang sudah sekian lama mengalami defisit sudah dapat diatasi. Sudah pasti antara penyumbang utama adalah 'Industri Rumah Urut Batin' @ 'Industri Pelacuran Kecil dan Sederhana' yang begitu pesat dibangunkan oleh polisi 'Terbuka 'n' Adik-Beradik' PR Kedah dibawah kepimpinan berwawasan DS Azizan (Menteri Yang Besar).

Beliau yang berusaha keras menjimatkan perbelanjaan dan menokok pendapatan negeri, turut berjaya membanggakan dan memelihara aib rakyat Kedah dengan menaik-tarafkan kenderaan rasmi daridapa Mercedes S320 (KBV 8) kepada Mercedes S350 (KCM 3). Kewibawaan beliau sangat dicemburui dan membimbangkan negara jiran Siam, berikutan berkurangnya kunjungan rakyat Malaysia ke sana malah turut berjaya menarik minat 'Sex Industrialist' Siam untuk berhijrah ke negeri Kedah yang menawarkan 'Nikmat Sejahtera Untuk Semua'.

Amboii..puaiihhhh..! HIDUP AZIZAN.!

BILLYtheKID said...

KCM (KEDAH CHIEF MINISTER)3...waaaa.!

Anonymous said...

KEDAH NEGERI SEX BEBAS.... KEDAH SEJAHTERA NIKMAT UNTUK SEMUA....

HARAMJADAHHHH.... KERAJAAN NEGERI PR NI TERUK.... SURUH SUPPLY BARANG DEKAT KERAJAAN, TAPI PAYMENT 10 BULAN BARU BAYAQ.... KERAJAAN APA JADAH NI?

DIN KOKO BARUA

Unknown said...

Sya inginkn perhitmtan sex...gika ada tolg col sya 0194917874